07.04.2022

Kirkkomme patriarkka kertoo ympäristöstä ja luonnosta.
Kuten tiedätte, joka sunnuntai lausumme kirkossa uskontunnustuksen. Siinä lausumme ääneen sen mihin ortodokseina uskomme. Uskontunnustuksessa tunnustamme uskomme Jumalaan, joka on kaiken näkyvän ja näkymättömän Luoja. Uskomme, että Jumala loi koko maailman, mukaan lukien ihmiset ja tämän planeetan. Tämä tarkoittaa, että luonto ja ympäristö ovat Jumalan lahjoja, jotka on meille annettu Jumalan ylistämiseksi ja koko maailman suojelemiseksi.



#ROHKEASTIORTODOKSI